אהלן,
נדלקה לי נורית צ׳ק אנג׳ין ולאחר בדיקת מחשב רכב התגלה שזו בעיית במד/חיישן כמות אוויר.
קניתי חלף ,החלפתי אותו והנורית נדלקה בשנית לאחר יום.
אני נוסע כך כבר זמן מה והרכב פיקס אבל הטסט מתקרב ולא יעבירו אותי במצב הזה.
בנוסף, חיישני רוורס, קרוז קונטרול והגבלת מהירות(בעיות חשמליות) אינם עובדים. הייתי אצל חשמלאי והוא לא הצליח לתקן והמליץ לי ללכת למוסך היבואן.
מוסך היבואן דרש כ-5,000₪ על החלף המקורי ואני הזמנתי חלף זהה ב-770₪. שוקל להזמין בשנית את החלף.
יתכן גם שהבעיה אינה במד אלא משהו אחר, לא עשיתי בדיקת מחשב לאחר הידלקות הנורית בשנית.
אני מתלבט מה לעשות, אשמח לעצתכם.