Jump to content

eden24

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eden24

  1. שלום, אני רוצה להגיש בקשת ערעור על דוח חניה וגרירה ברמת גן ואשמח לעזרתכם מה אפשר להגיד על מנת להצליח. המקרה הוא: חניתי ברחוב פנימי ליד בניין בשלבי סיום בבניה שלו. היה לילה והמדרכה ליד הייתה אפורה ולא היה שלט (לדעתי שמו את השלט באותו היום שהביאו לי דוח ולא היה כשחניתי אבל לא יכולה להוכיח את זה ואחרי זה הורידו אותו יום הורידו אותו). בכל אופן השלט היה לפני ירידה לחניון כך שאשמח לדעת אם זה נחשב משהו שמבטל את השלט על איסור החניה. במידה ויש לכם רעיונות אחרים מה אפשר להגיש ערעור זה יהיה מעולה! מצורפות תמונות מהרחוב עם סימון איפה החנתי ואיפה היה השלט. חשוב לציין שאחרי כמה ימים כשעדיין בנו שם לא היה כבר את השלט. אשמח לעזרתכם תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...