שלום רב,
קיבלתי דו"ח על חניה על מדרכה ליד הבית שלי (בשכונת מגורים). על פניו הדוח תקין וגם מוצדק היות וחסמתי את המדרכה.יחד עם זאת לדעתי יש שיקולים אחרים שאולי מוצדקים לבטל את הקנס או להמירו לאזהרה. הגשתי ערעור (מצ"ב) שנדחה. השאלה האם במקרה זה כדאי לבקש להישפט או שזה מסוכן מחשש לכפל קנס במשפט?
תודה,
איגור
ערעור על דוח חניה - איגור.docx