חברים שלום. התחלתי לשפץ למברטה שנת 1969 מודל SX200
כלי שעמד משנת 85 עזוב בגשם ובקור.
אתגר משמעותי בהתייחס למצבו
השלדה בסדר גמור
פחחות וכו אבל זה באמת סביר- הבעיה שלי היא חלקים בעיקר למכלולי המנוע למיניהם
ומכלולי כידון
כמובן שאפשר להזמין מחול
אבל אני מניח שיש כאן בקהל מי שיכול להכיווין ולעזור בעיקר במציאת החלקים השונים.
תודה לכולם
כרמל