שלום,
לפני כ-3 שנים נכנס ברכבי רכב אחר. הוא הודה באשמה, הרכב תוקן על חשבון ״הראל״ במוסך הסדר שלהם ועד כאן הכל טוב.
לא הייתי מודע אז שבתאונה יכולה להיות ירידת ערך ולכן לא ביררתי זאת.
כעת נזכרתי בתאונה והוצאתי היסטורית תביעות דרך מרכז הסליקה של חברות הביטוח, והנה פרטי התביעה הרשומים שם:
למיטב הבנתי, זה מראה שהייתה ירידת ערך של 5021 ש״ח שהיו אמורים להיות משולמים לי.
אך בבדיקה מול ״הראל״, הם טוענים שלא הייתה ירידת ערך, ושלחו לי את דו״ח השמאי, שם רשום:
אם כך, מה אומר ״סכום ששולם ירידת ערך״ בדו״ח ממשרד התחבורה? ומה פשר יתר הסכומים הרשומים בפרטי התביעה הנ״ל?
הסכום ששולם למוסך לפי דו״ח השמאי הוא 4428 ש״ח שהוא אף אחד מ-3 הסכומים שציינו שם.
עוד פרטים מדו״ח השמאי: