א. יש לי הרבה נסיעות באזור הצפון אזור גליל מערבי גולן ולמרכז (אני מהצפון בת הזוג מנתניה) אז מחפש רכב בעל מנוע חזק שלא יתקשה בעליות, שניהם בתקציב ששמתי לפי המחירון והחיפושים שעשיתי ביד 2.
את הלנסר אני מעדיף מהצד של אמון שיש לי באסייתיות אחרי הרכב הקודם (סובארו אימפרזה 2007) עם כול התחזוקה וביצועים בכביש.
האלפא התרשמתי מהמנוע 188 וקראתי שחווית הנהיגה מאוד מהנה וכן זה משהו שגם חשוב לי, פחות מכיר מכוניות אירופאיות ושמעתי שהתחזוקה יקרה ונוטע יותר לראות מוסך מאסייתיות
ב. התקציב שלי הוא על 25 אלף אז אם אתה ממליץ גם סוג אחר של רכב אשמח לשמוע.