Jump to content

עוגיפלצת

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי עוגיפלצת

  1. קוסמטי זה העיקר אצלי הקטע אבל אם יש לך מקום שיש לו חלקים בתכלס אמינים בביצועים אשמח גם לשמוע
  2. אהלן אם מישהו מכיר באזור השרון-נתניה מישהו שמוכר חלקי ספויילר ודפיוסר למיצובשי או מכון/מוסך/בן אדם שיודע להרכיב מקצועית אשמח שתספרו
  3. את האלפא הורדתי מהרשימה כי ממש היום קניתי את הלנסר. ידני בעיה בגלל שבת זוגי לא יכולה ידני
  4. לא ממזמן עברתי מאזור הצפון לאזור נתניה (תל יצחק) אז לא מכיר אנשים באזור. אשמח לשמוע חוות דעת והמלצות לבעלי מוסכים שאתם ממליצים לקחת מיצובישי לנסר 2011 לטיפול 10,000 😀
  5. הלוואי והיה לי כסף גם וגם כנראה אם היה לי כסף להחזיק את שנהם ההיתי קונה אוודי במקום
  6. אגב לכול מי שתהה איך נגמר הסיפור קניתי לנסר 2011 107 קילומטרז יד שלישית דגם ספורט 1800 כמו שרציתי חגיגה אחרי הסגר!
  7. אני למזלי רואה כבישים עירונים כמו שאני רוצה לראות מוסך גג פעמיים בשנה לא דחוף הטוברו ופחות מתחבר לאיביזה כן הבנתי מהרוב הגדול פה לא בתקציב שלי כרגע והלנסר הוא אמין, רואה שהוא מספיק חזק כדי לספק (חחח לא מחפש טיל לשגר לחלל) עכשו איך הולכים ומוצאים רכבים עם כול הסגר הזה
  8. לא לצערי, מחפש שגם הבת זוג תוכל להשתמש ברכב כן קראתי את זה ועוד אחד שגם אמר מאזדה 3 אני אחפש גם בתקציב מתאים.
  9. א. יש לי הרבה נסיעות באזור הצפון אזור גליל מערבי גולן ולמרכז (אני מהצפון בת הזוג מנתניה) אז מחפש רכב בעל מנוע חזק שלא יתקשה בעליות, שניהם בתקציב ששמתי לפי המחירון והחיפושים שעשיתי ביד 2. את הלנסר אני מעדיף מהצד של אמון שיש לי באסייתיות אחרי הרכב הקודם (סובארו אימפרזה 2007) עם כול התחזוקה וביצועים בכביש. האלפא התרשמתי מהמנוע 188 וקראתי שחווית הנהיגה מאוד מהנה וכן זה משהו שגם חשוב לי, פחות מכיר מכוניות אירופאיות ושמעתי שהתחזוקה יקרה ונוטע יותר לראות מוסך מאסייתיות ב. התקציב שלי הוא על 25 אלף אז אם אתה ממליץ גם סוג אחר של רכב אשמח לשמוע.
  10. שלום לכולם חייל משוחרר מחפש לקנות רכב בתקציב של עד 25 אלף ואחרי חיפושים רבים וייעוץ עם אנשים הגעתי לשתי המכוניות האלו. אשמח לשמוע חסרונות ויתרונות בנוסף לכמה יעלה תחזוק של שני המכוניות.
×
×
  • תוכן חדש...