שלום חברים אני חדש פה..ואני צריך קצת עזרה בקשר למערכת..
אז ככה יש לי דייהו רייסר (של ההורים) ואני רוצה קצת להכניס אווירה פנימה(שלא ישמעו את המנוע).
יש לי תקציב צנוע של עד 1000 שקל ואני רוצה לדעת במה כדאי להתמקד..רמקולים אחוריים\קדמיים..
אני לא מחפש משהו מפוצץ מצאתי רדיו דיסק של סוני CDXS2210 נראה לי לא רע..עכשיו נשאר עוד 400 שקל בשביל רמקולים.
שוב אני לא מחפש משהו מפוצץ ויקר, בלי מגבר. לפי מה שהבנתי מקדימה יש לי תושבת ל4 אינצ' ומאחורה 6.5. אני אשמח לשמוע המלצות, אפילו לא משהו ספציפי רק כיוון איפה ומה לחפש
נ.ב. אני יודע שזאת הודעה קצת מעצבנת אבל אני רק רוצה לדעת מאיפה להתחיל לפני שאני בא לחנות
תודה