Jump to content

איצקו67

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של איצקו67

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. הבנתי שצריך שיהיה לו מצערת אלקטרונית. איך אני יודע אם זה אכן כך? ואיך מעדכנים את התוכנה אחרי החלפת הידיות? אשמח למידע ממי שעשה זאת תודה
  2. שלום. יש לי סקודה יטי בת 10. לאחרונה כשמפעילים חימום, יוצא חום רק בצד הנהג, ובאמצע פחות חם ובצד השני יוצא כמעט קור. התריסים נראה שעובדים בסדר. כשאני עומד במקום ולא נוסע, גם בצד הנהג החום יורד (לא העוצמה) אשמח לרעיונות מה הבעיה.
×
×
  • תוכן חדש...