שלום !
אחרי כמה ימים שאני חורש את אתר auto, את לוחות המודעות ואת הפורום פה, החלטתי להתייעץ איתכם.
זה יהיה הרכב הראשון שלי, ומה שאני מחפש זה:
* אמין - כמה שפחות במוסך
* זריז
* מיועד לנסיעות משולב בין-עירוניות ועירוניות
* אני נהג יחיד, מקסימום עוד נוסע.
האופציה "התאם לי רכב" שפה נתן לי במקום ראשון סוזוקי גראד ויטרה 2.4 ליטר (??)
אז בגדול מה שמצאתי הכי רלוונטי עד עכשיו זה: מזדה 2, טויוטה יאריס, והונדה ג'אז (או סיוויק הצ'בק)
הבעיה היא שקשה למצוא מזדה 2 בק"מ נמוך, ההונדות יקרות, והטויוטה יאריס, פשוט לא הבנתי אם זה יתאים לי או לא
אשמח לעצות!
תודה