היי חברים, ביצעתי עדכון לוייז של קיה ספורטאז' 2017 דרך גוגל פליי רק שההתאמה לטאבלט היא לא אידיאלית כמו הגרסא הרגילה שמגיעה עם הרכב.
ישנה אפשרות תחת גיבוי ואיפוס ללחוץ על איפוס נתוני יצרן ("מוחק את כל הנתונים בטאבלט")
השאלה אם זה מחזיר את המערכת למצב כפי שיוצא מאדי מערכות, עם כל האפליקציות ברירת המחדל או שזה מפרמט לגמרי את הכל יעדיף לא לגעת?
תודה מראש