Jump to content

ovlo2002

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של ovlo2002

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אני אישית לא יכול לבחור בסופר מיני משום שתנוחת הישיבה מאוד חשובה לי בשל נכות - ולכן חייב רכבים מוגבהים עם תנוחת ישיבה של 90 מעלות. לכן אני גם לא יכול בעצמי לנהוג הנסיעת המבחן משום שאני נוהג עם התקן ואני סומך על חוות דעתו של בן משפחה. הבעיה היא שרכבי הפנאי הקטנים הרבה יותר גדולים ויקרים. אני לא צריך כאלה בעיקרון אני נסוע לרוב בתוך העיר. מתגורר בירושלים. כעת יש לי סקודה רומסטר ומאוד מרוצה ממנה אבל היא מאוד ישנה וצריך להחליף אותה. לא בטוח שיש פיתרון לשאלה שלי אני בסוף אצטרך לקבל החלטה - רק מתייעץ. מתסכל אותי שרכבים בדרג ביניים כמו ניסן קיקס וכדומה לא מגיעים לארץ..
  2. אני מתלבט אם לקנות סוזוקי איגניס. אני נוסע הרבה והוא בהחלט מתאים לצרכיי. המבנה הגבוה חשוב לי מאוד והוא היחיד שמציע מבנה כזה במחיר כזה אבל בנסיעת המבחן התרשמתי שהוא לא כל כך סוחב בעלייה ומרעיש המון - ואני חי בעיר עם עליות. אבל מצד שני זו הייתה נסיעת מבחן ואולי שפטתי לחומרה. בעלי האיגניס - כדאי או לא כדאי?
×
×
  • תוכן חדש...