אני אישית לא יכול לבחור בסופר מיני משום שתנוחת הישיבה מאוד חשובה לי בשל נכות - ולכן חייב רכבים מוגבהים עם תנוחת ישיבה של 90 מעלות. לכן אני גם לא יכול בעצמי לנהוג הנסיעת המבחן משום שאני נוהג עם התקן ואני סומך על חוות דעתו של בן משפחה. הבעיה היא שרכבי הפנאי הקטנים הרבה יותר גדולים ויקרים. אני לא צריך כאלה בעיקרון אני נסוע לרוב בתוך העיר. מתגורר בירושלים. כעת יש לי סקודה רומסטר ומאוד מרוצה ממנה אבל היא מאוד ישנה וצריך להחליף אותה. לא בטוח שיש פיתרון לשאלה שלי אני בסוף אצטרך לקבל החלטה - רק מתייעץ. מתסכל אותי שרכבים בדרג ביניים כמו ניסן קיקס וכדומה לא מגיעים לארץ..