Jump to content

רפי22

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי רפי22

  1. הי, משום מה , הפסיקה לעבוד לי המערכת סטיה מנתיב בקיה ספורטאג' 2016 שלי.. אני מודע לזה שהיא פעילה מ 60 קמ"ש ושיש כפתור להפעלה בצד ימין, וגם מודע להגדרות בלוח המכוונים, הכל נראה תקין אך בכל זאת לא עובדת... יש למישהו רעיון?.. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...