Jump to content

פאתפיינדר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פאתפיינדר

  1. הלך לי הרדיאטור ברכב ניסאן פאתפיינדר 2008 בנזין..הרכב יבוא אישי מחפש רדיאטור שיתאים. כל הרדיאטורים שמצאתי היציאה שלהם הייתה כמו לרכבי דיזל בצד ימין ואני צריך דווקא צד שמאל.. המלצות למקום לקנות או לחליפין יודעים אם יש מכס/מיסים אם אנסה להזמין מחו"ל?!
×
×
  • תוכן חדש...