Jump to content

גיא פילברג

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי גיא פילברג

  1. קנית את הPioneer AVH-A215BT תודה
  2. יש לי סובארו XV 2015 המערכת המקורית הקיימת לא טובה נקודה. אני שומע בעיקר מוזיקה מה הרדיו ומ BT מחפש מערכת של פיוניר או חברה אחרת שתתן לי תמורה הכי טובה מערכת עד 1400 ש"ח
  3. יש לי סובארו XV 2015 המערכת המקורית הקיימת לא טובה נקודה. אני שומע בעיקר מוזיקה מה הרדיו ומ BT מחפש מערכת של פיוניר או חברה אחרת שתתן לי תמורה הכי טובה מערכת עד 1400 ש"ח
×
×
  • תוכן חדש...