Jump to content

EytBr

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של EytBr

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אשמח לדעת למי שיש ניסיון עם קיה פלאג אין. האם יש בעיות מיוחדות שנובעות כתוצאה מיכולת החיבור הזו. איך ניתן להטעין בחניון מתחת לבניין. ומי עושה את זה? הבנתי שיש אפשרות לחיבור לשקע ולא חובה עמדת הטענה
×
×
  • תוכן חדש...