Jump to content

Chenejjj

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Chenejjj

  1. היי חברים לאחרונה שדרגתי את מערכת הסאונד בקיה פיקנטו 2016 שלי קניתי מגבר jbl club 704 , סאבוופר אלפיין 8 אינצ' וקומפוננט מורל קואקס 4" הגיע מתקין והתקין לי הכל, יש לי רעש סטטי כזה מין היס כזה, מהקומפוננט, זה חזק ממש מפריע... הרעש קורה אפילו כשאני רק עושה חצי סוויצ מפעיל את החשמל ברכב, ונשאר גם כשהווליום על 0 הסתכלתי על הגיין במגבר הוא נמוך מה יכולה להיות הבעיה? ממש בלתי אפשרי עם הרעש הזה מאוד מבאס בנוסף כל פעם שאני בא להניע יש רעש הדלקה מין פיצוץ קטן כזה מהסאב מאחורה, האם זה תקין? תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...