קודם כל תודה רבה לכולם על התשובות.
אני ירד מהקטע לשפר תרכב כי זה באמת נישמע שזה הרבה הוצאות,אני ילך על הקטע להחליף שמן+להחליף פילטרים+ישור קו+פלגים.
הרכב היה יותר נוח.
נגיד ולשפר אתם ממליצים שזה לא משתלם.
אני אומר לפחות להחליף חלקים חדשים הרכב היה יותר טוב,חלקים פנימיים.
חיפשתי חלקים לא ממש מוצא,אני רוצה משהו רציני ככה נפרק תמנוע לגורמים ופשוט להזמין הכל חדש.
אני רוצה שהיה ברכב טורבו היה הילוכים אם זה אפשרי,כי ראיתי שיש לרכב הזה גרסאות אם טורבו.(מעדיף שבעל מקצוע איכותי שיעשה)
לגבי מחיר אני לא ממש מתמצא.
במידה וזה לא אפשרי,אז אני ירצה להחליף חלקים חדשים להביא תרכב למצב חדש.
תודה רבה.