הי לכולם,
כנראה שהשאלה שלי קצת מפגרת אבל אני ממש לא יודעת כיצד עליי לנהוג - יש לי טויוטה קורולה שנת 2015 ובירידות תלולות (גם בכביש 1 זה קורה לי), כשאני בולמת, המנוע עובר ל-5000 סל"ד עד שאני מסיימת את הירידה.
זה ממש מלחיץ ואני לא כל כך יודעת מה עליי לעשות במצב הזה, אשמח לעצתכם 🙏