קניתי אלפא רומיאו גולייטה 2012 הבחור עשה על הרכב מערכת פליטה חדשה
פילטר אוויר פתוח וסטייג מנוע
עכשיו יש ריח חזק של דלק שיוצא מהאגזוז (לא מבפנים הרכב) האם זה תקין בגלל מערכת הפליטה המשופרת (אקרוביץ') ? אין ממיר קטליטי.
כמו כן הרכב לפי המחשב עושה 10 קילומטר לליטר.