Jump to content

חנו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי חנו

  1. נראה שכן. פתחתי שוב וראיתי שיושב בסדר נראה לי חסר סוגר אחד בצד וזה משהו שהיה בסדר זא נראה לי המוסכניק שבר אותו אבל לא ממש יודע וזה פילטר סיני
  2. דייטסו סיריון 2008 לאחר טיפול ביום שישי האחרון שכלל החלפת פילטר אוויר, פילטר שמן, שמן מנוע היום בנסיעה מחוץ לעיר פתאום התחילה נורת מנוע כתומה להבהב ולאחר כמה זמן נעלמת ואז שוב חוזרת ושוב נעלמת כיביתי את הרכב והנעתי מחדש וזה נעלם לגמרי כשהגעתי הביתה ואחרי שיניתי פתאום ראיתי שהנורה נדלקה שוב (הפעם ללא הבהוב) מה יכולה להיות הבעיה?? זה קשור לטיפול אולי??
×
×
  • תוכן חדש...