Jump to content

O.D

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי O.D

  1. תודה רבה על התגובות אני רוצה לדייק הרעש מגיע מתי שמתחילים לנוע עם הרכב יש ויברציות בעיקר כשעולים על במפרים אבל הרעש פוסק אחרי 2 דקות בגלל זה קשה לי לאתר את זה במוסך וזה קורה רק בבקרים קרים בחורף בקיץ אין את הרעש בכלל תודה מראש
  2. שלום יש ברשותי גם ראב 4 2008 עם בעיה זהה בבקרים קרים אשמח לדעת מה הייתה בסוף הבעיה
×
×
  • תוכן חדש...