שלום לחברי הפורום המכובד
הנסיעה בטויוטה קורולה 94 שלי ממש לא נעימה ,כאשר הרכב לא עמוס הוא מקפץ על אבן קטנה בכביש וכאשר הוא עמוס בארבע נוסעים הוא שוקע וכל בור בכביש גורם לסגירת מהלך מתלה באופן אלים!
אבקש את המלצתכם בקשר לבולמי זעזועים מתאימים לרכב שלי ,אבקש גם גם הסבר על ההבדל בין בולם זעזועים גז לבים בולם שמן .
בקיצור מה עדיף לטויוטה מונרו ,קוני, בילשטיין או אורגינלי מהחברה ?
אגב הבולמים הוחלפו לפני כחצי שניה על ידי הבעלים הקודם .
לרכב יש 160000 ק"מ