Jump to content

אורן קריאף

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

הנקודות של אורן קריאף

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. תקני קפריס קלאסיק תצבעי אותה בצהוב וזה יעלה לך יותר זול מלהשכיר תאמיני לי
  2. וואוו פשוט יפות אחת אחת
  3. אני ראיתי אחת סטיישן ח ד ש ה ומאובקת שנימצאת במחסן עם כמה מכוניות מעוקלות מול נמל אשדוד (היה לה מספר אמריקאי אני חושב שהבעלים לא בא לאסוף אותה).
  4. מישהו יודע איפה האנשים פיול סלאט נפגשים?
  5. שיהיה בהצלחה אני רק רוצה לשמוע את המנוע שלה
  6. אני מכיר את המוסטנג אחלה רכב
  7. תודה דרור אבל יש לך מושג איזה מנוע יש לה ולמה היא ניראת לי לא מקורית ?תודה
  8. איפה בסירקין?
  9. שלום לכולם אני מחפש מוסטנג משנת 67 עד 73 בכל מצב אשמח לקבל אינפורמציה תודה, אורן.
×
×
  • תוכן חדש...