תודה לכל המגיבים! עזרתם לי מאוד. אני הולך לבית המשפט.
צודק זה שהעיר שלא נכנסתי לחניה עד הסוף. כך אני נוהג כבר כמה שנים. הסיבה היא מחמת הזהירות לא לפגוע במיכלי הגז שנמצאים שם.
ברחוב יהודה המכבי יש הרבה מקומות ששם יש חניות "קצרות" והרכבים החונים שם בולטים עד כדי חצי מהמדרכה במקומות שבהם המדרכה הרבה יותר צרה מאשר במקום הזה. אף אחד לא מקבל שם דו"ח.
לעניות דעתי, הטענה בעלת המשקל הכבד ביותר היא שעל פי מפת המדידה, השטח בו חניתי אינו "דרך" ועל כן על פי הגדרת "המדרכה" בחוק לא חניתי על המדרכה. זה בנוסף על טענות של אכיפה בררנית, מידתיות ועוד כהנה וכהנה טענות שאחשוב עליהן בהמשך.
נ.ב. בצילום שנלקח מ GOOGLE אפשר לראות שהייתה שם הנמכה. היום המדרכה שם מאוד נמוכה כך שזה לא בעיה לרכב.
ושוב תודה לכולכם.