Jump to content

פלדות

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פלדות

  1. תודה לכל המגיבים! עזרתם לי מאוד. אני הולך לבית המשפט. צודק זה שהעיר שלא נכנסתי לחניה עד הסוף. כך אני נוהג כבר כמה שנים. הסיבה היא מחמת הזהירות לא לפגוע במיכלי הגז שנמצאים שם. ברחוב יהודה המכבי יש הרבה מקומות ששם יש חניות "קצרות" והרכבים החונים שם בולטים עד כדי חצי מהמדרכה במקומות שבהם המדרכה הרבה יותר צרה מאשר במקום הזה. אף אחד לא מקבל שם דו"ח. לעניות דעתי, הטענה בעלת המשקל הכבד ביותר היא שעל פי מפת המדידה, השטח בו חניתי אינו "דרך" ועל כן על פי הגדרת "המדרכה" בחוק לא חניתי על המדרכה. זה בנוסף על טענות של אכיפה בררנית, מידתיות ועוד כהנה וכהנה טענות שאחשוב עליהן בהמשך. נ.ב. בצילום שנלקח מ GOOGLE אפשר לראות שהייתה שם הנמכה. היום המדרכה שם מאוד נמוכה כך שזה לא בעיה לרכב. ושוב תודה לכולכם.
  2. תודה על התגובות. אין מעטפות, לא מול החניה הזאת ולא מול הכניסה למגרשי החניה של הבית השכן יהודה המכבי 22. היו שם הנמכות במדרכה בשני הבתים אבל לפני כמה חדשים חידשו את המדרכה ולא עשו הנמכות בשני הבתים כפי שאפשר לראות בצילום. אני מצרף את מכתב הדחיה שממנו משתמע שאכן יש שם חניה. אני גם מצרף מפת מדידה מהאתר של עיריית תל אביב ששם סימנתי בטורקיז את מקום החניה. שם אפשר לראות שקו הרחוב (מסומן באדום במקור) הוא המשך של קו המגרש של הבית השכן ומצילום של הפקח אפשר לראות בברור שהגלגלים של המכונית שלי נמצאים על תחום המגרש ולא בתחום הרחוב. במפת המדידה מסומנת גם המסגרת מסביב לעץ וגם ביחס אליה, גלגלי המכונית שלי אינם בתחום הרחוב. תת חלקה 305 זה יהודה המכבי 24 לפני כמה שנים זה היה שייך לקופת חולים מאוחדת והיום זה גן ילדים. תודה על תשומת הלב. Pdfמצורף.pdf 08811325R.pdf
  3. אני מצטער, לא ידעתי ששמות הקבצים של התמונות לא מופיע. שלשת התמונות הראשונות שבהן מופיע התאריך 21/7/2020 הן של הפקח. אחרי זה זאת החניה כשהיא ריקה, אחר כך התמונה שצילמתי כשראיתי שקיבלתי דו"ח שאר התמונות הן של מכונית בעלת החניה. החניה שבה מדובר נמצאת ברחוב יהודה המכבי 24 בתל אביב. הבית מימין הוא מספר 22.
  4. תודה לכל העונים. תמונות של הפקח download1'2'3 המקום ללא מכונית בתמונה חניה ריקה. בעלי החניה (גן ילדים) מאפשרים לחנות בלילה ובסופי שבוע על ידי הורדת המחסום. התמונה חניה מול עץ צולמה על ידי ברגע שראיתי את הדו"ח ומראה את מצב אחורי המכונית ביחס לעץ כאשר ניתן הדו"ח. התמונה DSC_0975 מראה את מכונית בעלת החניה שחונה שם באופן רצוף במשך יום העבודה. שישה ימים בשבוע. התמונה DSC_0978 מראה את מכונית בעלת החניה מאותה זווית שהפקח צילם את המכונית שלי download1 לעניות דעתי, אי אפשר לקרוא דרך לשטח בין גבול המגרש מימין לחניה לעץ הגדול באשר השטח הזה אינו מוביל לשום מקום ואם זה לא דרך אז הגדרת המדרכה לא חלה עליו. יום אחרי שקיבלתי את הדו"ח הזדמנתי לשם בערב וראיתי פקח מחלק דוחות למכוניות שחונות על המדרכה (תמיד חונים שם בלילה כפי שאפשר לראות בתמונה) וכשראיתי שאינו נותן דו"ח למכונית שחנת באותו מקום, שאלתי אותו למה הוא לא נותן למכונית דו"ח? התשובה הייתה: מה זאת אומרת, הרי זה מקום חניה פרטי. מה דעתכם?
  5. ביולי השנה קיבלתי דו"ח וקנס ₪500 על חניה על המדרכה בתל אביב. מיד הגשתי בקשה לביטול הדו"ח בטענה שחניתי במקום חניה פרטי ומוסדר שמשמש כמקום חניה ושבו חניתי בהזדמנויות שונות משנת 2008. צירפתי צילומים המוכיחים זאת. ב8 בנובמבר קיבלתי תשובה שבקשתי נדחתה. בדעתי לפנות לבית המשפט. יש בידי צילומים, גם של הפקח שרשם את הדו"ח וגם צילומים שלי שלדעתי מוכיחים את טענתי. אני מבקש לדעת: 1) באיזה בית משפט זה נדון? 2) האם אפשר להופיע שם בייצוג עצמי (ללא עורך דין) ? 3) איזה מבחנים החוק קובע אם מקום מסוים הינו מדרכה לצורך חוק העזר העירוני האוסר על חניה על מדרכה? תודה מראש לכל המתייחסים
×
×
  • תוכן חדש...