Jump to content

ארז אברהם

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של ארז אברהם

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. בס"ד שלום וברכה ברשותי סיטרואן גמפי שנתון 2016 וכל פעם כשמגיע החורף יש תקלות חשמל וישרים מפסיקים לעבוד נורית מנוע נדלקת אורות נסיעה רגילים לא עובדים אלא רק אורות גבוהים וכשאני יוצא מהאוטו ונועל ומכבה אורות האורות נסיעה לא ניכבים וגם זה קורה רק במצב שהמזגן על מצב 1 אבל אם אני מעביר אותו לאפס אז האורות נכבים. בקיצור אורות נסיעה רגילים דולקים רק כשהרכב מכובה והמזגן על מצב 1. הכל מאוד מוזר כנראה קשור לחיישנים או רטיבות כלשהי. יש למישהו רעיון. תודה מה שמוזר שזה מסתדר לבד בסוף החורף או בימים קיציים
×
×
  • תוכן חדש...