עידודו1
-
הודעות
79 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של עידודו1
-
היי וסליחה על ההקפצה, לא מצאתי שירשור אחר ושלך נראה יחסית טרי. היום אחרי שנה האוטו עדיין אצלך? מה חוות הדעת הכללית שלך עליו דלק ביצועים אמינות? מעוניין לקנות לאישתי גם כזו שנת 2018-2019 הרכב יפה מאוד ומאובזר טוב זה אולי קונה חלק מהאנשים אבל חשוב לי האמינות ברכב לפני העיצוב, והביקורות ברשת לא יציבות כל כך, חלק מפרגנים חלק מלכלכים, לענייננו אשמח לחוות דעתך אחרי שנה עם האוטו.
-
בדיוק כן העניין הוא בשיא החום כאילו האוטו לא עומד בזה ובערב הוא מקרר אולי זה איזה חיישן לחצים או משהו לא יודע לא הצלחתי עדיין למצוא לזה פיתרון, אין לי זמן כל כך עם הבסיס, אעדכן
-
סליחה צודק, מנוע 1.8 לא הטורבו, אוטו מוזר בכללי, לפני כמה חודשים אחד הכוילים לא עבד טוב האוטו היה מגמגם ומשום מה גם המזגן לא עבד בכלל לא הוציא אוויר כלום, ושם זה חנוכייה החלפתי את כולה והמזגן פתאום חזר לעבוד, בגלל זה אני כבר לא יודע לאיזה תקלה לצפות ברכב הזה, יודע שנשמע מוזר אבל כן זה בדיוק מה שהיה, אבל אבדוק השבוע עם איש דיאגנוסטיקה כי ראיתי שהרבה כאן המליצו, יש לכם מישהו באזור אשקלון שמתמחה בזה? התשובה היא כן, מרפי פעל כאן חזק, במוסך שמילאו את הגז במקום האוטו היה מקרר טוב לאחר יום בערך שוב אותה תקלה, בפעם הראשונה ראו חוסר גז החליפו צינור יניקה, בפעם השנייה שוב ראו חוסר גז החליפו גומיות לצינורות מתכת שמתחברים לתא נוסעים, בפעם השלישית שחזרתי אליו הוא אמר שמשום מה יש לחץ גבוה והוא עשה ריקון ומילוי מחדש ואמר שהוא מקווה שזה לא יחזור ואם יחזור זה אולי בכיוון רדיאטור סתום, בגלל זה אני מתייעץ פה אני לא רוצה לשפוך שם עוד כסף אם זה לא הכיוון בכלל, איך אוכל לדעת בעצמי אם יש דליפה מהשסתומי מילוי כמו שציינת?
-
מתחיל לקרר שוב בעמידה אפילו בלחיצה קטנה על הגז אזור ה1500-2000 סלד, חייב להיות לזה פיתרון אין מצב שכל הדגמים האלה לא מקררים בעמידה, יש לאמא שלי אותו אוטו וגם אצלה תקלה דומה השאלה אם לשתינו יש תקלה או שזה באמת ככה הדגם למרות שמצופה מרכב אמריקאי בגודל כזה כן לתת תפוקה טובה בכל מצב…
-
אדגיש, בעמידה הוא לא מוציא חום אבל כן פשוט לא מקרר, יש לי רכב נוסף קיה ואני שם לב להבדלים בעמידה
-
שלום לכולם יש ברשותי שברולט טראקס 2014 קניתי אותה לפני כמה חודשים במכירה עוד היה בעיה במזגן שהאוטו היה מקרר בנסיעה ובעמידה מאוורר, המוכר אמר לי זה מדחס ולבסוף אחרי הקנייה הלכתי לחשמלאי רכב באשקלון שאמר לי שזה הצינור יניקה ושהמדחס תקין והחליף לי צינור, המזג אוויר עדיין לא היה חם מספיק אז הרגיש לי תקין אחרי חודשיים שהתחיל להיות חם חזר לי שוב הבעיה חזרתי אליו והוא אמר שחסר גז וראה נזילה בצינורות שמתחברים לקיר האש, החליף לי גומיות ושם גז מחדש, אחרי שבוע בערך שוב אותה בעיה חזרתי אליו אמר לי שיש לחץ גבוה משום מה ועשה לי שמן גז מחדש ללא עלות ואמר שאם זה ממשיך אולי הרדיאטור סתום אבל הבעיה שוב חזרה אחרי יממה, מקפיא בנסיעה ובעמידה מאוורר, כבר שרפתי אצלו קרוב ל1500₪ ולא מעוניין להוציא עוד כסף לחינם מישהו מכיר את האוטו מקרוב יודע אם ככה האוטו או יודע מה יכולה להיות הבעיה? זה האוטו של אישתי ובדיוק נולדה לנו ילדה ככה שהעניין די דחוף חייב מזגן מקרר באוטו. תודה לעונים
-
טוב לא ענו לי כאן החלטתי לנסות לבד, החלפתי חנוכיית כוילים הבעיה הסתדרה וכרגע הרכב לא מגמגם ונוסע תקין, בעיה נוספת שהייתה זה שהמדחס ממש פתאום לא נכנס לפעולה ולפני כמה ימים הוא עבד תקין והכל היה בסדר בדקתי פיוזים הכל והכל היה תקין לא הבנתי מה הבעיה במדחס, לאחר שהחלפתי את הסלילי הצתה לחדשים המזגן פתאום חזר לעבוד והמדחס נכנס לפעולה כרגיל, אין לי מושג בכלל מההקשר בין אחד לשני אבל זה פשוט הסתדר
- 1 תגובות
-
- 3
-
-
-
-
היי לכולם לאישתי יש שברולט טראקס 2014 מנוע 1.8 ללא טורבו, קניתי את האוטו לפני שבועיים בערך הוא נסע תקין אך היה מאבד שמן וראיתי הזעה בהיקף והחלטתי להחליף אטם מכסה שסתומים שדרך אגב היה יבש לגמרי והוא פשוט התפרק לחתיכות שהוצאתי אותו, בעת ההחלפה כשהוצאתי את סלילי ההצתה שתיים מהם היו עם שמן מעל הפלאג, בסליל אחד היה טבול בשמן כמעט כיסה את הפלאג ובשני היה קצת שמן והשאר יבשים לגמרי, ניקיתי את כל השמן מהפלאגים עם סמרטוט ומברג בעדינות וכמעט ולא היה נשאר שמן ממש הזעה קטנה, שמתי את האטם החדש ראיתי שאין נזילות והכל תקין גם אחרי נסיעת מבחן, היום אחרי 3 ימים בערך בנסיעה מחוץ לעיר כשנתתי קיק דאון בעקיפה האוטו התחיל לרעוד והדליק לי נורת מנוע צהובה מהבהבת ונורת בקרת החלקה ורק שהורדתי רגל מהגז ונסעתי בעדינות זה נעלם, בדקתי שוב מפלס שמן והזעות לאחר שהאוטו התקרר קצת ושוב הכל היה תקין, ראיתי ממש פיזית טיפה אחת של שמן בחיבור בין הסליל הצתה למכסה שסתומים(בשתי הסלילים שהיו עם שמן בהתחלה) , למישהו יש מושג אם זה סלילה הצתה ואיך אני בודק? כי באוטו הזה ספציפית זה ארבעה סלילי הצתה מחוברים יחדיו תודה לעונים אשמח לעזרה.
-
אוקיי אני אבדוק זאת אני חושב שיש כיוון עם מפתח אלן בנורת הלד עצמה, תודה רבה לעונים עזרתם לי מאוד
-
הבנתי אז בשורה התחתונה הפנס עצמו מכוון כראוי והבעיה היא בנורה עצמה שלא מכוונת?
-
לא, הכוונה לכיוון אורות כמו שעושים לפני טסט, שהאורות יאירו כראוי ולא עקום, יש לי פנס עדשה והתאורה אמורה כביכול להאיר בפס ישר אבל היא ממש בזווית אז תודה בכל מקרה אבל זה לא התשובה שחיפשתי😉 זה משהו באזור הפנס עצמו
-
אהלן יש ברשותי קיה פורטה 2016 התקנתי בה לדים לבנים באורות הראשיים מקדימה ולכן במוסך קשה להם לעשות לי כיוון אורות בגלל העוצמה, רציתי לכוון את האורות בעצמי מול קיר אפילו כי יש להם זווית ולא קו ישר כראוי, הבעיה היא שאני לא מוצא איך מכוונים את האורות ברכב הזה, מצאתי רק אולי מקום לכוון שצריך להכניס אליו בוקסה 8 מ״מ אבל אין מקום בפנים גם לבוקסה וגם לראצט או ידית מומנט קטנה. אשמח לעזרה, מצרף תמונה של הדגם.
-
מה זאת אומרת לנקות את הרדיאטור? הוא חדש בבדיקת לחצים וגז הכל היה תקין לא בא לי סתם להחליף מדחס אבל מצד שני כבר קשה לנהוג ככה ביום, חם בהגזמה כשיש פקק או בעמידה ברמזור איזה סיבות אפשריות יש חוץ ממדחס?
-
אני לא זוכר בדיוק את הצבע של המים אבל זה נוזל רדיאטור בוודאות אין לי שם מים רגילים, ואני חושב שכן הכל עובד הכל תקין, חזרתי שוב למוסך לבדוק את הבעיה הוא אמר לי אני יכול להחליף לך מדחס אם תרצה אבל אין למה כי כרגע כל הנתונים לחצים טמפרטורה הכל תקין, באמת לא מצליח להבין מה זה יכול להיות, גם שחם בחוץ אבל האוטו נגיד עמד בחנייה מקורה הוא יקרר טוב, אם הוא עמד חשוף ישירות לשמש הוא יתקשה מאוד לקרר בעמידה, אין לי מושג מה זה יכול להיות באמת…
-
מה נשמע יש ברשותי סיטרואן סי 1 2013 הייתה לי בעיה באוטו בצהריים בחום האוטו היה מקרר בנסיעה וכשאני מגיע לרמזור האוטו מוציא אוויר חם, בלילה קשה לאבחן אבל היה מקרר יחסית. הלכתי למוסך אחרי בדיקות הם אמרו שצריך להחליף רדיאטור מזגן, החלפתי אבל אמרו לי מראש שאם זה עדיין לא יקרר כמו שצריך כנראה שצריך גם להחליף את המדחס כי ברוב הפעמים הם מתקלקלים שניהם ביחד, ובאמת אחרי שהוחלף הרדיאטור המזגן חזר כמעט לאוטו מצב מקרר יותר טוב אבל עדיין בחום של הצהריים ברמזור הוא מוציא לי איוורור… יש למישהו כאן ניסיון עם הרכב הנל? בכלל הבנתי גם שהסוג רכב הזה בעמידה משהה את הפעולה של המדחס הגיוני? שווה לי בכלל להחליף גם מדחס או שגם אחרי ההחלפה שלו האוטו בכל מקרה לא יקרר בעמידה? אני רוצה להגיע למצב שגם אם האוטו עכשיו עומד במקום מונע עם מזגן 5-10 דקות בשמש עדיין יהיה נעים בפנים…
