כן.
באצה מהירה כשלוחצים על הגז, אז המנוע מגיב בפימפומים כאלה של עליה וירידה בטורים ובמהירות,
יש לציין שכשאני מאיץ בנחת פחות יש את התופעה הזאות, וכן כשהרכב כבר במהירות הוא נוסע חלק ורק כשאני מאיץ למהירות גבוהה יותר זה מפמפם ככה.
תודה על העזרה
אם אפשר עזרה יש לי מיציבושי אטרז' 2014 אוטומט ישנה בעייה שכשאני מאיץ חזק בגז הן במהירות נמוכה והן במהירות גבוהה המנוע והטורים עולה ויורד מה הבעייה ומה הפיתרון