Jump to content

KasafiK

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי KasafiK

  1. זה בגדול קוד שנותן לך להפעיל או להכנס לאופציות מתקדמות במערכת.
  2. אשמח לדעת האם יש כאן חברים שיודעים איך להכנס לקוד טכנאי. מצרף תמונה של אינפורמציית האנדרויד של קיה.
×
×
  • תוכן חדש...