Jump to content

Neria g

  • פרסום הודעות

    4
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות Neria g

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. הדגם הוא לפני המתיחת פנים סלד רגיל על 1000 בהתחלה חשבתי שזה תושבת מנוע שהייתה שחוקה כבר והחלפתי את התושבת אבל הבעיה לא נפתרה לקחתי את האוטו למוסך חיברו למחשב ואמרו שהבעיה בגיר ואמרו לא לטפל כי זה יקר ופשוט לחכות שהגיר ימות אני לא שקט עם ההחלטה להשאיר את זה ככה כי אני לא יודע מה ההשלכות מבחינה בטיחותית ומהבחינה של נזק גורר נזק ולכן החלטתי להתייעץ פה בפורום
  2. תודה על העזרה אבל לפני שאני רץ לתקן השאלה שלי אם בגדול עדיף לי לחכות שהגיר ימות? ובכללי לשמוע חוות דעת מאנשים שמבינים בעניין או אנשים שהייתה להם בעיה דומה ולשמוע מה ההמלצה בסופו של דבר כל מוסך מספר לי משהו אחר על פי אינטרס כזה או אחר ומדובר פה על לא מעט כסף
  3. מוסך איתן בגבעת שאול בבדיקה מכנית לא נמצאה בעיה לאחר מכן חיברו למחשב ונמצאה בעיה בגיר
  4. יש ברשותי ניסן מיקרה אוטומט 2013 עם 77,000 ק"מ כרגע הרכב רועד בפרקינג. ובעליות במידה ואני מאיץ מהר האוטו מתחיל לרעוד ואז צריך לשחרר רגל מהגז ולהאיץ בצורה יותר איטית. הגעתי למוסך ואמרו לי שיש בעיה בגיר. תקלה מוכרת בדגם הזה. האם יש דחיפות להחליף/לשפץ את הגיר מהבחינה של בעיה גוררת עוד בעיה וכן הלאה או שעדיף פשוט להמשיך כרגיל עד שהגיר ימות? במידה והחלטתי לתקן מה עדיף לשפץ או להחליף? החלפה של גיר יש הימור לא קטן שהגיר החדש גם לא טוב ואחרי הכל זה בעיה שיש לניסן מיקרה בכללי עם הגירים כך שהסיכויים לגיר תקול עולים מצד שני שיפוץ שאני לא יודע עד כמה הוא יעיל
×
×
  • Create New...