תודה לכל המגיבים, חזרתי למקום וראיתי שאכן יש תמרור מהצד השני של אין עצירה (על זה גם היה כתוב בדוח), ככה שהדו"ח היה מוצדק. מצד שני זה ברור שבעירייה מבינים שאנשים חונים משני צידי הכביש באזר הזה גם למי שנוסע מהכיוון שממנו באתי ( ולכן הציבו את השלט הלא ברור עם השני חצים) בנוסף, בתחילת אותו הכביש (בצמוד לאותה הגדר) שאלתי פעם באופן מפורש פקח והוא אמר שמותר לחנות שם כי אין שם תמרור שאוסר חנייה, למרות שבפועל זה כביש דו סטרי ולכן השלט שממוקם בקצה הרחוב תקף עד הצומת של רחוב אליפלט כך יוצא שכל יום יותר מ10 רכבים מחנים במקום אסור... משער שפשוט כל פעם כמה רכבים מקבלים דוח וזה מצב שנוח גם לעייריה..
כל טוב