Jump to content

מאיר עסיס

  • הודעות

    25
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מאיר עסיס

  1. צריך להגיע לי הרכב החדש ואני רוצה לעשות ציפוי ננו מי מכיר בעל מקצוע טוב ולא יקר באיזור הצפון שיודע את העבודה ושהעבודה תשאר לזמן מה, תודה מראש
  2. יש לי גולף אם פנסים של gti לא של הרכב עצמו (פנס אם עדשה ) עכשיו בלילה אני כמעט ולא רואה כלום בדרך, האם מישהו נתקל בבעיה כמו שלי ? האם זה בעיה בנורות ששמתי ? אם כן מישהו יכול להמליץ לי על טורבו לד איכותי וחזק שבאמת יאיר לי בלילה ? מזכיר זה פנס אם עדשה
  3. שלום לכולם יש לי מערכת תואם מקור לרכב ושאני מדבר אם אנשים הם לא שומעים אותי, כל הזמן אני צריך להעביר לרמקול או לאוזן , שומעים אותי חלש ומקוטע, כל הזמן אם זמזומים שמשגעים תצד השני חחח בכל מקרה חשבתי אולי צריך להוסיף מיקרופון חיצוני אבל לא יודע אם זה אפשרי , אשמח לעצות/פתרונות תודה מראש מצורף תמונות של המערכת
  4. 😔 הבנתי , קודם כל תודה רבה אני לא חושב שאני יצליח לפרק ולתקן את זה לבד אני צריך בעל מקצוע , השאלה גם עם צריך להחליף או לתקן
  5. אני לא יודע אם הפנסים סינים או מקוריים, רכשתי תאוטו לפני חצי שנה בערך ועכשיו אחד הפנסים הלך, גם לא מצאתי בעל מקצוע שיודע לתקן את זה , אני גר בצפון זה בעיה , אולי ישלך מישהו להמליץ לי ?
  6. זה גולף 2012 שהחליפו לה תפנסים , איך אני בודק את הדבר הזה ? ואתה יודע אולי איפה יש בעל מקצוע בשביל זה?
  7. שלום לכולם , שמתי לב שבאחד מהפנסים שלי הלד שלו נשרף או נהרס אני לא בדיוק בטוח מה קרה לן יש משהו לעשות בנידון ? או שהלך ופשוט צריך להחליף פנס ? אשמח לעצות ופתרונות , בנוסף מי שאולי מכיר מישהו שיכול לסדר את זה אני אשמח , תודה מראש ( מצורף תמונות של הפנס התקין והלא תקין)
  8. שלום לכולם, יש לי מערכת דמוי מקור של פולספגן. כשאני מחובר ומתקשרים אלי הצד השני לא שומע כלום הבנתי שחסר לי מיקרופון במערכת , מישהו יודע איזה מיקרופון יתחבר למערכת ? תתמונות 👇🏻
  9. כן גולף 12 תודה, ופלאקן? אני לא מבין כלכך בצמיגים אפשר לקבל פרטים ?
  10. היי צריך להחליף את ארבעת הצמיגים מחפש משהו טוב שלא יהיה חרא ,שיתן אחיזה טובה ופחות רעש וחסכון בדלק 225/45/17 תודה
  11. שלום לכולם יש לי פנס אם עדשה בגולף שנסעתי איתן בלילה לא ראיתי כלום כאילן אני על עיוור וזה ממש מסוכן , אז הלכתי והחלפתי את הנורות לטורבו לד וזה שיפר קצת את הראייה אך עדין לא רואים טוב, יש פתרון לדבר הזה ? מישהו נתקל אולי גם בבעיה כמו שלי ? תודה.
  12. חצי שנה אחי והחליפו לי מוח גיר ושיפצו לי תגיר עצמו
  13. היי עשיתי שיפוץ לגיר אצלי ברכב , מדובר על גולף 1.2 2012 רציתי לדעת אם הבעיה יכולה לחזור על עצמה ? או שאחרי שיפוץ הכל מסתדר , תודה מראש
  14. שלום לכולם יש למ גולף 2012 מנוע 1.2 ויש לי בעיה בגיר , כנראה השבוע אני יטפל בזה אבל השאלה מה כדאי אחרי התיקון ? האם להשאיר אותי או שכדאי למכור ?
  15. שלום לכולם מדובר בגולף 2012 מנוע 1.2 dsg7 יש לי בעיה בגיר וכנראה צריך להחליף/לשפץ את הגיר השאלה שלי מה כדאי לי לעשות אחרי זה ? האם להשאיר תאוטו אצלי או למכור? תודה
  16. מה זאת אומרת השירשורים שלך מוזגו? יכול להיות שלא צריך להחליף גיר?
  17. גולף 2012 מנוע 1.2 ויש תקלה ברכב בטח , האוטו נתקע על הילוך שני ולא מעביר מעבר
  18. שלום הגעתי לשתי מכונים של גיר כל אחד אמר לי משהו אחר ולא תוהם מישהו יכול להסביר לי מה קורה לרכב ? מזכיר שתי מכונים אותה בעיה הבחנה של שתי בעיות שונות בין המכונים
  19. הבנתי, תגיד כמה ימים לפני הבעיה נדלקה לי נורת ה-esp יכול להיות אולי החיישן של ההחלקה לא נותן לי לנסוע כמו שצריך ? או שלא קשור
  20. הלוואי שיש עליו אחריות אבל אני לא מאמין כי האוטו 2012 אבל אני יבדוק איתם מחר, בכל מקרה יש מוסך בצפון שידוע לך עליו ? שכן מנוסה ויכול להגיד לי מה באמת התקלה ? שאני לא ילך ישלם סתם ובסוף יחזור התקלה
  21. מה זה אומר אחי ?
  22. כן טורבו לד , עכשיו יש לי בעיה חדשה תראה פירסמתי פוסט חדש אם אתה מבין כמובן , ותודה
  23. שלום לכולם רכשתי לפני חודש את הרכב ובאמת שהשקעתי אליו מעל ומעבר , נסעתי איתו עכשיו עד למהירות של 20 קמש פתאום נדלק לי בלוח הדיגיטלי מפתח שוודי מהבהב ובנוסף גם ההילוכים בצג מהבהבים (גם אם זה בפארקינג) ולאחר דקה נדלק הצ’ק אינגל וגם כשהרכב עומד הוא לא מעביר לראשון , כאילו בצג רשום D2 והוא מהבהב , מישהו יודע מה הסיבה ? אני מאוד מקווה שזה לא משהו קריטי , תודה לעוזרים Golf Dsg 1.2
  24. כן זה מראה על נורות רגילות ורכבים שקל יחסית להגיע לבית המנורה
  25. שלום לכולם יש לי גולף 2012 ויש לי טסט חודש הבא , הבנתי שהנורות לד שלי לא יעברו לי טסט ואני צריך להחליף אותם חזרה לאור הצהוב, מישהו יכול להביא לי מדריך איך מחליפים את הנורות ? הבנתי שזה לא כזה סיפור וחבל לי לקחת את הרכב לאיש מקצוע תודה לעוזרים 🤗
×
×
  • תוכן חדש...