Jump to content

dragonsoup

  • פרסום הודעות

    4
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות dragonsoup

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. תודה, אבדוק גם את האיוניק, כשבעצם השאלה שאני שואל את עצמי עכשיו זה האם אני באמת צריך את תא המטען הגדול ומוכן בשביל זה לחיות עם המינוסים של רכב יותר ארוך. זו כבר שאלה שרק אני יכול לענות עליה...
  2. כן, עד כמה שאני מבין הג'אז עובד יותר כמו רכב חשמלי מאשר שאר ההיברידיות, כשהמנוע משמש בעיקר לייצור חשמל, חוץ מאשר במהירות גבוהה. מעבר לתיאוריה- עשיתי נסיעת מבחן והאוטו הרגיש די זריז, לא היה שום דבר בנהיגה שהפריע לי, לכן אני לא רואה פה בעיה. מעניין איך העסק הזה משפיע על האמינות- אני יכול לנחש שאם אין תיבת הילוכים אז יש פחות מה שיתקלקל, אבל ימים יגידו.
  3. תודה רבה על התגובות. אבדוק את האופציות האלה. יש לי שאלת תם לגבי היונדאי קונה הייבריד בהשוואה להונדה ג'אז, גם מבחינת המפרט וגם מבחינת המחיר. אני רואה שהן די דומות באורך (הקונה ארוכה ב-12 ס"מ); תא המטען של הקונה גדול רק ב-56 ליטר; אם אני לא טועה באף אחת מהן אין גלגל ספייר; לג'אז יש תאוצה טובה יותר מ-0 ל-100; יש להן צריכת דלק דומה (לפי נתוני היצרן לפחות); ושתיהן מאובזרות לא רע, גם מבחינת בטיחות וגם בכלל. אז האם בעצם יש לקונה איזשהו יתרון משמעותי פה, או שזה רק שהיא טיפה יותר גדולה? ההבדלים המשמעותיים שאני רואה כאן זה אחריות יותר ארוכה (שנתיים יותר לקונה), וסוג שונה של תיבת הילוכים
  4. שלום לכולם, אשמח לקבל המלצות לרכבים חדשים בתקציב עד אזור ה-120K (פלוס מינוס), כשהשיקולים המרכזיים עבורנו הם: חסכוני (מינימום 12-13 ק"מ לליטר) אמין בטיחותי לא גדול מדי (אוהבים רכבים קטנים, סופרמיני זה הטריטוריה הטבעית שלנו אבל אפשר לשקול קצת יותר גדול) שדה ראייה טוב מקדימה ומאחורה כיום אנחנו עם הונדה ג'אז ישנה ומאד מרוצים מהמימדים, לכן אנחנו שוקלים בין השאר את הג'אז החדשה (שעונה גם על שאר הדרישות) אבל חוששים מעניין אמינות הסוללה לאורך שנים- סביר שנרצה להחזיק ברכב החדש תקופה ארוכה (כמה ארוכה? קשה לדעת אבל משהו סביב ה-10 שנים בהחלט ייתכן, עם הנוכחית אנחנ
×
×
  • Create New...