היי לצערי ברשותי תו נכה פעיל על הרכב עקב סיבות בריאותיות השבוע קיבלתי דוח החנתי את הרכב במקום מסודר לחלוטין שלא מפריע לתנועה עם מדרכה אפורה אך לא שמתי לב שיש תמרור המורה על פריקה וטעינה בלבד וקיבלתי דוח של 250 שקל מה אפשר לעשות בנידון? מקום הדוח ירושלים