Jump to content

shkop

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי shkop

  1. קודם כל אני משתמש בכפתורים מול הסמארטפון אנדרואיד שמנגן ספוטיפיי אבל בהחלט שוקל לעבור לרדיו אנדרואיד. בהגה אין במקור כפתורי שליטה... למה הכוונה? האם קיימת אפשות לבצע מודיפיקציה בהגה ולהוסיף? ראיתי כפתורים שמתברגים על ההגה עצמו אבל בכלל לא ברור לי אם זה יעזור (במידה ואעבור לרדיו אנדרואיד). https://www.aliexpress.com/item/32819423989.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.21cb2260m5XFoj&algo_pvid=ae7bfa85-1082-46e7-a910-c3ea446029f5&algo_expid=ae7bfa85-1082-46e7-a910-c3ea446029f5-1&btsid=0b0a050116023164553706869ea453&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ האם זה רלוונטי למקרה שלי?
  2. יש לי רכב סובארו B3 שנת 2008. אין לו כפתורי שליטה בהגה. יש לו כרגע רדיו רגיל אליו אני מחבר ל AUX את הסמארטפון. ניסיתי כבר שני שלטים לאנדרואיד ושניהם עבדו מצוין וסיפקו אותי אבל הבעיה הייתה בתושבת שלהם שפשוט לא החזיקה יותר מכמה מים על ההגה ונפלה. אחד היה עם טבעת מגומי קשיח שהייתה גמישה מדי ואחרי כמה ימים איבדה אחיזה בהגה בכל תנועה חדה יותר והשנייה הייתתה רצועה גומי, כמו חגורה שאיכות הגומי הייתה כה ירודה שהוא פשוט נקרע מעצמו תוך כמה ימים ונשארתי רק עם השלט והתושבת פלסטיק של השלט. אני קצת חושש מדבק דו צדדי חזק שאח"כ מאוד קשה להסיר. מה האופציות שלי? לא איכפת לי להשקיע. שמעתי שיש אופציות כמו can-bus אבל אני לא יודע אם זה רלוונטי לרכב שלי. אין לי כוונה להחליף את הרכב בזמן הקרוב ואני גם שוקל להחליף לו את כל המערכת ולעבור לרדיו אנדרואיד. (אני גם רוצה לחבר לזה מצלמות רכב אבל זה כנראה כבר פוסט אחר). למישהו יש רעיון או יכול להכניס אותי לעניינים? תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...