קודם כל אני משתמש בכפתורים מול הסמארטפון אנדרואיד שמנגן ספוטיפיי אבל בהחלט שוקל לעבור לרדיו אנדרואיד.
בהגה אין במקור כפתורי שליטה... למה הכוונה? האם קיימת אפשות לבצע מודיפיקציה בהגה ולהוסיף?
ראיתי כפתורים שמתברגים על ההגה עצמו אבל בכלל לא ברור לי אם זה יעזור (במידה ואעבור לרדיו אנדרואיד).
https://www.aliexpress.com/item/32819423989.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.21cb2260m5XFoj&algo_pvid=ae7bfa85-1082-46e7-a910-c3ea446029f5&algo_expid=ae7bfa85-1082-46e7-a910-c3ea446029f5-1&btsid=0b0a050116023164553706869ea453&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
האם זה רלוונטי למקרה שלי?