Jump to content

Jonil

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Jonil

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. בוקר טוב חג שמח יש לי קורולוה רובוטית 2008, עכשיו בין מעבר של הילוך שני לשלישי היא עושה רעש ממש חזק (כמו הרעש הרגיל רק בהרבה יותר חזק) הוחלף לי לפני חצי שנה קלאץ' ומנוע לקלאץ' חשוב לציין כי לאחר נסיעה של עשר דקות/רבע שעה הרעש נעלם כאילו לא היה... יש עצות?
×
×
  • תוכן חדש...