Jump to content

dvul

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי dvul

  1. פעם ראשונה שקונה רכב. היה לי עד עכשיו שברולט סוניק האצ׳בק מ2012 שקיבלתי לפני כשנה ומאז עלה די הרבה כסף במוסך, עד שהשבוע הלך הגיר עקב נזילת שמן גיר וכבר לא שווה לי לתקן יותר. בכל מקרה אני ממש לא מבינה ברכבים ואפילו לא מתלבטת בין כמה דגמים אז אשמח לכל ייעוץ שהוא. הצורך הוא נסיעה יומית של 10 קמ הלוך ונסיעה זהה חזור, ואחת לשבוע-שבועיים נסיעה של 100 קמ הלוך חזור. השברולט ממש לא היה חסכוני בדלק אז אם אפשר רכב שכן יהיה חסכוני - בכלל מעולה. וכמובן כמה שיותר אמין וכמה שפחות נטיה להגיע למוסך, עדיף התקציב עד 50,000 ועדיף פחות. תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...