Jump to content

בןבן

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי בןבן

  1. שלום,יש לי מערכת מולטימידה ברכב של קנווד. כשאני מנסה להוציא שיחה או כשנכנסת שיחה אני לא מצליח לשמוע את מי שממולי בקו או שהוא יישמע אותי בד בבד. יש כפתור שאני צריך ללחוץ כדי שהוא יישמע אותי ואח''כ ללחוץ שוב כדי שאני אשמע אותו. יש פה מישהו שמכיר את הבעיה ויודע איך ניתן לטפל?
×
×
  • תוכן חדש...