Jump to content

גלעד ברנר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של גלעד ברנר

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. פורסם ברגע זה היי לכולם, וואו, לא הייתי פה מעל 9 שנים, מאז שקניתי את הפורד פוקוס שלי שעכשיו אני מוכר אותו. קודם כל - הכי חשוב - מי יודע/ת אם אפשר לעשות העברת בעלות אחרי יום כיפור, ובחול המועד?? איך הדואר עובדים בסגר? לגבי הרכב - אמנם פז"מניק וכמו בכל רכב היו תקלות לאורך השנים, אבל נוסע יפה, מרווח, בגאז' גדול, נעים, high-class, גז רך ועוצמתי, מהסדרה הטובה של הפוקוסים של פעם, לפני העגלות של הדור החדש. וכאמור מודל נדיר (GHIA), חזק במיוחד עם מנוע 2 ליטר, אבל צריכת דלק לא גדולה (1 ל-11-12 בערך, תלוי כמובן בנסיעה, וגם היום הדלק כבר יותר זול). מזגן מצוין, מולא גז לא מזמן. מוכר במחירון: 9,400 לפי יד2 - יותר גבוה מפוקוס רגיל בגלל המודל המיוחד. אני יודע שסגר והכל, אז לא אכפת לי להגיע אליכם אם אתם חוששים, אבל רק אם אתם רציניים. אני מסתובב בין הצפון והמרכז. הבעלות פרטית (אני יד שנייה, גם יד ראשונה הייתה פרטית). קילומטראז' 245K, טסט עד פברואר (עובר בלי בעיה), דיבורית BT מחויטת למערכת סטריאו עם רמקול חזק משלה, ומותקן אפילו מכשיר של הניסוי החדש של משרד התחבורה "דרך ערך" שיקנה הנחות באגרת הרכב אם לא תסעו בשעות העומס מוזמנים ליצור איתי קשר ישירות בטל' 052-3990799 (גם בחגים, אין בעיה), או כאן או איך בפייס facebook.com/giladbarner2 או איך שבא! תמונות למטה.
×
×
  • תוכן חדש...