Jump to content

toyotaprius

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי toyotaprius

  1. בוקר טוב לכולם אתמול קפצה לי נורת אזהרה אדומה ברכב תוך כדי נסיעה, ולאחר כמה קילומטרים הרכב נכבה. לקחתי אותו היום למוסך מורשה של טויוטה ועל פי מה שהם אומרים אין קוד תקלה במחשב של הרכב מאז הרכב נוסע בסדר גמור ללא הנורה יכול להיות שזה היה חד פעמי? מישהו כבר נתקל בתקלה הזו?
×
×
  • תוכן חדש...