23.9.20 קיבלתי דו"ח על העמדת רכב במקום חנייה של נכה 1000₪ .
מקום שהייתי חונה שם מידי פעם ומשום מה הפתעה .
לדעתי הדו"ח לא מוצדק כפי שרואים בתמונה ,מוצב תמרור 437 לפני התמרור יש רכב חונה שמסביבו יש סימון מגדיר של פס לבן סימון 819 הרכב שלי חונה אחרי הרכב הזה . ללא סימנים על הכביש סימון 819 .הרכב שלי ברלינגו צבע לבן עמד בזמן הדו"ח במקום שנמצא כעת הרכב ליד האופנוע מצד ימין .