Jump to content

YakirCo

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי YakirCo

  1. היי, גם אני עם קורולה 2012 ובחודש האחרון הגג מתחיל להתקלף. ממליצים לתקן עצמאית או לחכות לתביעה?
×
×
  • תוכן חדש...