צריך עזרה בבחירת רכב מיני על 33 אלף.
הסתכלתי על הi10 שנת 2014 דגם סופרים,וi10 שנת 2015 הגירסה הרגילה- העלות שלהם בערך אותו הדבר, מה עדיף?
ובנוסף הסתכלתי על מיצובישי ספייס סטאר שנת 2015 שגם עומדת בקטריון המחיר.
הנסיעות יהיו בעיקר בתוך העיר, פעם בשבוע נסיעה של 30 קילומטר מחוץ לעיר.
חשוב לדעת שאני מדבר על גירסת אוטומתית בלבד.
מה עדיף משלושת הדגמים.
ובנוסף מה סדר העדיפות שחשוב, יד,קילומטר?