שלום,
הרכב שלנו פגע קלות פגוש לפגוש ברכב צד ג' (רכב ליסינג) תוך כדי חניה. הפגוש של רכב צד ג' היה שבור ומלא שפשופים מה שלא איפשר לנו לעמוד על מידת הנזק שגרמנו. הנהג של הרכב הודה בפנינו שהפגוש היה שבור אבל מיהר לתקן את הפגוש ולהגיש תביעה על מלא הנזק לחברת הביטוח שלי. התמונות של הנזק לא תאמו את האירוע כפי שדווח לכן חברת הביטוח דחתה את התביעה. בנתיים בעל הרכב הודה שהיה נזק קודם וכרגע חברת הליסינג של צד ג' דורשת ממני 1350 שקלים על הנזק שגרמתי לכאורה לפגוש. ההסבר הוא שאם שיפשפתי את הפגוש אז לפי הערכת שמאי תיקון של שפשוף כזה במידה ולא היה נזק קודם היה מצריך פירוק של הפגוש וצביעה שלו.
השאלה שלי היא אם זו הדרך להעריך נזק לפגוש שבור שהוא לא בר תיקון או שבמקרה הזה היה אפשר להתסתפק בפיצוי על תיקון מקומי, או על פיצוי חלקי.
האם 1350 ש"ח זה פיצוי סביר בנסיבות הללו?