לכלל החברים שלום!
ברשותי סקודה ראפיד 2015 1.4 tsi, אותה רכשתי ממגרש רכב לפני כמעט שנתיים.
ק"מ הרכב: כ130 אלף מהם כ40,000 - שלי, ללא אף תקלה.
הרכב טופל בזמן ושמור.
לפני כשבוע, במהלך נסיעה בכביש המהיר, נדלקה נורת מנוע בליווי נורת epc והמנוע קרטע קשות.
ניגשתי למוסך בו מטופל הרכב.
הוחלפו פלגים והקוייל, והרכב נמסר אליי בחזרה.
כבר כמספר ק"מ מהמוסך הבעיה חזרה.
במחשב הרכב ישנה הודעה על missfire cylinder 3 לאחר הכניסה המחודשת למוסך.
אך מקודם, לפני שהולפו החלפים - הייתה הודעה זהה מבוחנה מספר 4.
המוסכניק אובד עצות.
יש מישהו שמכיר את הבעיה ויודע איכן או איך מטפלים?