Jump to content

TAALL304

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי TAALL304

  1. שמע אחי. מערכת ABS באוטו זה דבר טוב כי בשעת סיבוב יש מצב להחלקה של אוטו ובגלל שיש לך האוטו ABS . אז אם אתה לוחץ על הדבשה ברקס אז מערכת הABS/ ניכנסת לפעולה איפה יש יותר לחץ אז המערכת נותנת פיקות לגלגל . . וגם אם אתה לוחץ פתאום על הדבשה של הברקס אז המערכת הABS, מפמפמת בשבילך ואתה רק לוחץ פעם את הדבשה ברקס . ואתה לא צריך לנפח ברקס . (כלומר ללחוץ על הדבשה ולעזוב את הדבשה וכך אלה ואלה )
×
×
  • תוכן חדש...