Jump to content

nygp

  • הודעות

    26
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nygp

  1. שלום, מה ההבדל בין רמות הגימור קומפורט וספורט בשנת 2016(או בכלל) במנועי 2 ליטר? בנוסף יודעים כמה צריכת דלק בפועל? תודה מראש
  2. שלום, אשמח לדעת איזו סוללה מתאימה לשלט רכב סוזוקי סלריו 2016
  3. היי יש לי מספר מצברים שאני כרגע לא משתמש בהם, וכנראה אשתמש בהם בהמשך רציתי לשאול כיצד ניתן לאחסן אותם תודה מראש
  4. nygp

    טוסון 2008 מנוע 2.7 4x4

    יודע לתת חוות דעת על ניסאן קשקאי 2009 7 מקומות?
  5. שלום, אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב יונדאי טוסון 20084X4 Luxury אוט' בנזין 2.7. תקלות נפוצות, אמינות. תודה מראש לעונים
  6. תודה על המענה. בכל מקרה אקח את הרכב לבדיקה. הרכב שאני מעוניין לקחת לבדיקה עם כ 150,000ק"מ, בעל הרכב אומר שהוא החליף רדיאטור ומיכל של הרדיאטור האם זה צריך להדליק לי נורות אזהרה?
  7. שלום, אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב ניסאן קשקאי visia פלוס 2 שנת 2009 4x4 ק"מ 150,000 תודה מראש לעונים
  8. שלום לכולם, אשמח לשמוע חוות דעת בנוגע לסוזוקי היגינס 2005 אוטומט נסעה 230,000 האם בכלל כדאי לשקול קניית רכב כזה ישן? איך האמינות של הרכב הזה?
  9. שלום, מה מידת האמינות של שברולט ספארק שנת 2012? מחלות ידועות? צריכת דלק? איך הרכב? תודה מראש על התשובות
  10. שלום. יש בבעלותי סוזוקי סלריו האם יש חיה כזו להחליף מנוע למנוע גדול יותר? במה זה כרוך? זה אפשרי?
  11. מישהו מכיר את הכלים החשמליים של חברת KONISHI? שימוש ביתי, האם הכלים שלהם שווים משהו או ישר לפח?
  12. שלום לכולם אני מחפש רכב קטן בתקציב של עד 25K, חסכוני, לא ידני. עד כה ראיתי ביד 2 בעיקר טויוטה אייגו, 2012-2013 קילומטרא'ז עד 120, שעונה על הדרישות איך הרכב הזה? אם יש עוד רכבים שלדעתכם מומלצים אשמח לשמוע תודה מראש
  13. גם את התיבה הידנית? אבל האם עדיף ללכת כמה שנים אחורה והכל הנראה יותר קמ בשביל אותו מסגרת תקציב?
  14. שלום. אשמח לשמוע מה דעתכם על סוזוקי סלריו מבחינת אמינות , תחזוקה, צריכת דלק, מחלות למינהן? 80000 קמ זה בגדר הסביר? תודה מראש לעונים
  15. שלום. אשמח לשמוע מה דעתכם על שברולט ספארק 2013 מבחינת אמינות , תחזוקה, צריכת דלק, מחלות למינהן? תודה מראש לעונים
  16. שלום. אשמח לשמוע מה דעתכם על פיאט פנדה 2011 מבחינת אמינות , תחזוקה, צריכת דלק, מחלות למינהן? תודה מראש לעונים
  17. שלום. הציעו לי פיג'ו 206XT אוט' 1.6 אשמח לשמוע אם יש מחלות למיניהן? איך הדגם מבחינת אמינות‏‏ ותחזוקה? צריכת דלק? הרכבשהציעו לי הוא שנת 2001 לפי מה שנאמר הרכב היה בשימוש איש מבוגר ולכן עשה 40K
  18. עשתה בכולל 270000
  19. שלום ותודה מראש לעונים. הציעו לי טויוטה קורולה 2007 אוטומטית עם 75000 קמ לאחר החלפת מנוע במחיר של 11.5k יש טסט לשנה ללא תאונות אשמח לדעת האם המחיר כדאי? נורות אדומות לגבי החלפת המנוע? נורות אדומות לגבי עייפות כלל הרכב?
  20. nygp

    רכישת סוזוקי אלטו

    כן ,הוא ידני . לדעתך כמה ק" מ הוא יכול לכסות לפני שיתחילו הבעיות והאם טיפול בבעיות אלו הם הוצאה גדולה?
  21. שלום. הציעו לי סוזוקי אלטו ב 17,000₪ שנתון 2015 עם 103,000 האם לדעתכם המחיר הוגן? האם הרכב נחשב לאמין וזול לתחזוקה? האם הק"מ נחשב לסביר? בתודה מראש לעוזרים
  22. שלום אני כרגע בחיפוש אחר קניית רכב אשמח לשמוע חוות דעת טויוטה אייגו האם ישנם תקלות נפוצות? בעיות מכאניות ? עלויות אחזקה? הציעו לי טוטיוטה 2013 81000 קילומטרז
  23. .
  24. שלום אני כרגע בחיפוש אחר קניית רכב אשמח לשמוע חוות דעת על האלטו האם ישנם תקלות נפוצות? בעיות מכאניות ? עלויות אחזקה? לא כזה משנה לי ידני\אוטומט
  25. שלום אני כרגע בחיפוש אחר קניית רכב אשמח לשמוע חוות דעת על האלטו האם ישנם תקלות נפוצות? בעיות מכאניות ? עלויות אחזקה? לא כזה משנה לי ידני\אוטומט
×
×
  • תוכן חדש...