אני מעוניין להשתדרג לרכב יד 2 יותר חדש, וכרגע אני רואה רכבים שנמכרים רק הרבה מעל המחירון, השאלה אם זה יחלוף בשנה הקרובה או שהמחירים החדשים יתקבעו,
דעתכם
החלום ראב 4 היום נמכר רק ב30 מעל המחירון לפחות
מה קורה אם האחריות על הבטריה אפשר להאריך אותה כמו בטויטה
אם כן עד איזה גיל של הרכב וכמה עולה לשנה
ואם לא מה רמת האמינות של הבטריה וכמה עולה בטריה אם הלך הבטריה הישנה