Jump to content

hagaik5

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של hagaik5

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום יש לי פיאט פונטו 2012 ידני עם מערכת סטרט סטופ קודנית והכל... לאחרונה צצה לי תקלה ברכב כאשר באמצע נסיעה גם במהירות גבוהה וגם במהירות נמוכה הרכב נכבה ונדלקת לי נורה של לחץ שמן.. אציין כי הרכב מטופל לפי הספר ואינו אוכל שמן הייץי במוסך לפני כ חודש ביגלל התקלה הזו ועל הדרך גם עשיתי טיפול 10000.. במוסך החליפו חיישן של היוניט לחץ שמן (אין לי מושג מה זה אומר) והיום התקלה חזרה על עצמה... לאחר שהרכב נכבה הוא מסרב להניע המנו לא תפוס הוט מסתובב והכל רגיל לאחר עמידה בשול הדרך לכמה דקות הקלדתי את הקוד מחדש והרכב הניע ונסע כרגיל שום נורה לא נדלקה ולאחר כמה קילומטרים שוב זה קרה והפעם לקח קצת יותר זמן עד שהרכב הניע למישהו יש רעיון מה הבעיה?? בתודה חגי כץ
×
×
  • תוכן חדש...