Jump to content

סוס וותיק

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סוס וותיק

  1. ☺️שלום חברים, עצה דחופה בשאלה טכנית: תקלה בחלון 🧐 מי יודע איך מפרקים את הפלסטיקה של דלת ספארק 2011? תקלה טכנית בחלון הדלת שמאחורי הנהג. החלטתי לפרק את הדיפון אבל ללא הצלחה יתרה. פירקתי את שני הבורגים היחידים שניתן לראות במבט ראשון. הבורג הראשון שפירקתי של ידית פתיחה דלת. הבורג השני בשקע ידית האחיזה שבדלת. 2שאלות: שאלה 1: האם קיימים בורגים נוספים מוסתרים ואם כן היכן הם??? שאלה 2: האם צריך להפעיל כוח משמעותי בכדי לשלוף את הדיפון מהפינים שבדלת או קיימת שיטה אחרת? כל עצה תתקבל בברכה☺️
×
×
  • תוכן חדש...