Jump to content

דודי הנהג

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דודי הנהג

  1. שלום חברים קניתי לאחרונה רנו לוגאן ידני 2011 בנזין דגם מנוע k7m נפח 1600 הספק 85 כ"ס מעוניין לשמוע המלצה לגבי שמן מנוע ונוזל קירור (ראיתי שהוא אדום) תודה רבה דודי
×
×
  • תוכן חדש...